Klantenreview: 9.4/10

- Dungeons and Dragons

-DnD Core Books

-Sourcebooks

-Accessoires

-Spellbook Cards

DnD Avonturen

Het belangrijkste deel van een spannende dnd sessie is natuurlijk een sterke campaign. Het is de taak van de Dungeon Master, oftewel DM om een verhaal te creëren waar de party helemaal in opgaat. Nou is zo'n campaign opstellen natuurlijk een hele opgave... De redder in nood is dan een dnd adventure book. In deze boeken zijn voorgemaakte dungeons and dragons avonturen te vinden. Deze boeken kun je als DM natuurlijk woord voor woord gebruiken, of je kunt er een eigen draai aan geven voor een uniekere ervaring. Er zijn genoeg boeken beschikbaar om maanden plezier van te hebben. Zo zijn er avonturen voor beginnende spelers vanaf level 1, maar ook boeken voor wat meer ervaren spelers vanaf bijvoorbeeld level 8.

Breng je party mee in een authentiek en bijzonder avontuur en ga helemaal op in deze fantastische verhalen. Maak je ervaring als DM nog beter en kies voor een bijpassend DM screen. Een DM screen is een behulpzame en praktische toevoeging voor elke campaign, zo beeldt de binnenkant onder andere een kaart af die bij het avontuur hoort.

Dnd adventure books zijn de perfecte handvaten voor elke speler en dungeon master. Van beginnende Dwarfs tot doorgewinterde Rangers zal iedereen plezier hebben van deze verhalen. Spannende wendingen en verassende scenarios zorgen ervoor dat iedereen alert en actief mee blijft doen. De tijd vliegt voorbij en de opwinding voor de volgende sessie groeit met elke pagina.

Haal snel een dnd adventure boek in huis, roep je party bij elkaar en begin aan het waanzinnige avontuur dat in de pagina's beschreven staat.

Voor een meer uitgebreid beschrijving voor DnD bekijk ons blog.