Retourneren of annuleren
Retourneren of ruilen van artikelen in de winkel
Je kunt een artikel alleen in onze winkels ruilen of retourneren op vertoon van een bon of factuur. Neem bij online bestellingen eerst even contact op met de klantenservice om te kijken wat de opties zijn.
Bestelling terugsturen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@spellenhuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Je kunt je bestelling retour sturen naar:
Spellenhuis B.V.
Torenstraat 142
2513 BW Den Haag
Vermeld hierbij je bestelnummer zodat we je bestelling snel kunnen afhandelen.
De retour bestelling wordt na ontvangst aan je teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Dit is alleen anders als je toestemming geeft voor een andere betaalmethode. In dat geval brengen wij geen extra kosten in rekening.
Bestelling annuleren
Mocht je onverhoopt besluiten af te zien van een bestelling en deze is nog niet verzonden, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan kijken of we de bestelling uit het bestelproces kunnen halen. Mocht dit het geval zijn dan storten we de eventueel gemaakte betalingen terug op je rekening.
Beschadigde artikelen
Indien een artikel tijdens de levering of bij thuiskomst beschadigd blijkt te zijn, heb je de mogelijkheid het artikel om te ruilen.
Indien je het beschadigde artikel thuis gestuurd hebt gekregen, kun je het na contact kosteloos terugsturen.
Verkeerd artikel ontvangen
Het kan gebeuren dat je niet hebt gekregen wat je had besteld. Dit proberen wij uiteraard te voorkomen. Mocht het toch gebeuren, dan kun je het na contact kosteloos terugsturen.