Producten van Skellig Games
Voidfall - DE
Voidfall is een 4X ruimtespel dat het genre naar de tafels van Eurogame-enthousiastelingen brengt. Het combineert de spanning, spelersinteractie en diepgaande aanpassingen van het 4X-genre met hulpbronnenbeheer, besluitvorming en de ongelukkige gameplay van een economische euro. Afwisseling wordt niet alleen geboden door de vele speelbare huizen met hun eigen sterke en zwakke punten, maar ook door de vele verschillende kaarten voor alle spelmodi. Als leider van een opstandig Groot Huis doorloop je drie cycli, elk met een galactische gebeurtenis die het spel verandert, een nieuwe scorevoorwaarde en een aantal focuskaarten die kunnen worden gespeeld. De keuze van de focuskaarten en hun volgorde vormen de kern van het spel. In plaats van te vertrouwen op het geluk van een dobbelsteenworp, zijn de gevechten in Voidfall volledig deterministisch, waarbij een zorgvuldige voorbereiding wordt beloond en je tegenstanders te slim af zijn.

Niet in voorraad, levertijd 9-11 dagen

€ 69,95
Darwin's Journey - DE
DE: Darwin's Journey ist ein Worker-Placement-Eurogame, in dem die Spieler Charles Darwins abenteuerliche Reise auf den Galapagos-Inseln, die zur Entwicklung seiner weltberühmten Evolutionstheorie beigetragen hat, nachspielen.Das innovative Worker-Progression-System des Spiels führt dazu, dass jeder Worker die Disziplinen studieren muss, die Voraussetzung für verschiedene Aktionen im Spiel sind. Zum Beispiele das Erforschen, Korrespondieren, Sammeln und Versenden von auf der Insel entdeckten Spezies. Das Spiel geht über fünf Runden, dabei erfüllt jeder Spieler mehrere kurz- und langfristige Ziele und versucht so, auf abwechslungsreiche Weise Siegpunkte zu ergattern. EN: Darwin's Journey is a worker-placement Eurogame in which players recall Charles Darwin's memories of his adventure through the Galapagos islands, which contributed to the development of his theory of evolution. With the game's innovative worker progression system, each worker will have to study the disciplines that are a prerequisite to perform several actions in the game, such as exploration, correspondence, gathering, and dispatch of repertoires found on the island to museums in order to contribute to the human knowledge of biology. The game lasts five rounds, and thanks to several short- and long-term objectives, every action you take will grant victory points in different ways. NL:  Darwin's Journey is een Eurogame voor arbeidersplaatsing waarin spelers Charles Darwins herinneringen ophalen aan zijn avontuur door de Galapagos-eilanden, dat heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van zijn evolutietheorie. Met het innovatieve voortgangssysteem van de game moet elke werknemer de disciplines bestuderen die een vereiste zijn om verschillende acties in de game uit te voeren, zoals verkenning, correspondentie, verzamelen en verzending van repertoires die op het eiland zijn gevonden naar musea om bij te dragen aan de menselijke kennis van de biologie. Het spel duurt vijf rondes en dankzij verschillende korte- en langetermijndoelstellingen levert elke actie die je onderneemt op verschillende manieren overwinningspunten op.

Niet in voorraad, levertijd 9-11 dagen

€ 72,95