Producten van Hurrican games
Mr.Jack Uitbreiding
Uitbreiding voor het bekende bordspel Mr. Jack. Vijf nieuwe personages om het spel extra spannend te maken.

Niet in voorraad, levertijd 9-11 dagen

€ 15,95
Via Magica - Kaartspel
In Via Magica probeer je om "portaal" kaarten te voltooien voor speciale krachten en uiteindelijk overwinningspunten. Elke kaart heeft 2 tot 6 elementen (zoals: aarde, lucht, water, vuur.) Deze elementen worden één voor één uit de zak getrokken. Alle spelers plaatsen op één overeenkomstige element een kristal, om zo portalen te kunnen voltooien. Maar in de zak zitten meer van sommige elementen dan andere. De strategie is om te kiezen met welke drie portalen je het spel start (je krijgt er zes), waarbij de moeilijkheidsgraad wordt afgewogen tegen de waarde van de beloning. Een geopend portaal geeft verschillende beloningen zoals: extra punten, kristallen of portalen Ook zijn er extra puntenkaarten te behalen afhankelijk van het aantal geopende portalen De speler met de meeste punten is de winnaar.

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is morgen in huis

€ 22,95
Mr.Jack (Londen) - bordspel
1888 – Londen – Whitechapel wijk De nacht bedekt de sombere stegen met een donkere sluier. Jack the Ripper verschuilt zich in de schaduw… De beste rechercheurs uit het gaslichttijdperk zijn bij elkaar gekomen om hem te vangen voordat hij gebruik maakt van de duisternis om voorgoed te verdwijnen. Het net sluit zich langzaam om hem heen… Maar Jack is sluw. Hij kruipt in de huid van een van de rechercheurs… Zullen de anderen hem ontmaskeren?

€ 22,95
Mr. Jack New York
Mr. Jack New York, Hurrican Games NL Naar aanleiding van het onderzoek naar "Mr.Jack", wordt een kwakzalver, Francis J. Tumblety, gearresteerd, maar direct weer op borgtocht vrijgelaten. Hij vlucht direct naar de Verenigde Staten. Gealarmeerd door London, gaat de politie van New York op zoek naar Tumblety. Verschillende getuigen bevestigen zijn aanwezigheid in Manhattan en er worden verschillende misdaden gepleegd met dezelfde werkwijze als die in Londen. De politie roept de meest vooraanstaande burgers van de stad op, te helpen bij het onderzoek. Is Tumblety echt Jack? Zo niet, als wie probeert hij zich dan voor te doen? Dit is waar het om gaat in "Mr. Jack in New York". Een spannend spel voor 2 spelers! Spelregels: NL/ DE voor 2 spelers vanaf ca.14 jaar. Speelduur: 30 minuten

Uitverkocht

€ 22,95