Producten van Holy Grail Games
Museum: Pictura - Bordspel
Museum: Pictura is een op zichzelf staand verzamelspel voor 2-4 spelers door Olivier Melison en Eric Dubus, waarin je de rol op je neemt van een aspirant-conservator in een kunstmuseum. De game speelt zich af in de roaring 20's en is prachtig geïllustreerd in art-decostijl door de Franse kunstenaar Loïc Muzy, terwijl de 180 schilderijen in de game afzonderlijk tot leven zijn gebracht door Ekaterina Varlamov. Je doel is om collecties te maken van enkele van de meest iconische kunstwerken uit de geschiedenis. Om dit te doen, verwerf je Schilderkaarten en exposeer je ze in je museum, vertegenwoordigd door je spelersbord, om collecties te creëren. Deze collectie kan gebaseerd zijn op de periode van het schilderij (variërend van de renaissance tot het impressionisme), of het domein (historisch, landschap, mythologisch...). De collecties die je maakt, leveren je Prestige-punten op, en de speler met de meeste Prestige aan het einde van het spel wint.Tijdens het spelen zul je te maken krijgen met de veranderende trends in de kunstwereld, door schilderijen te verwerven en tentoon te stellen, afhankelijk van wat momenteel het meest gevraagd is. Als u schilderijen van de typen die momenteel in de mode zijn tentoonstelt, krijgt u extra punten! Naarmate je collecties groeien, kun je ze kort voor het publiek openen met een tijdelijke tentoonstelling, waarmee je onmiddellijk de waarde van die collectie kunt scoren en speciale bonussen kunt krijgen voor de rest van het spel. Maar pas op, uw bezoekers zullen snel moe worden van het steeds weer zien van dezelfde soorten collecties, dus het is essentieel om uw tentoonstellingen correct te timen! Museum: Pictura brengt spannende nieuwe mechanica en strategieën naar de tafel, met behoud van een sterke familieband met zijn voorganger. Met een schat aan manieren om punten te scoren en veel interactie met de speler, geven Museum: Pictura's nieuwe mechanica een fascinerende draai aan het originele Museum-spel, dat zowel ervaren curatoren als nieuwe spelers zal bekoren!

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is morgen in huis

€ 69,95
Museum: Pictura - Crystal Palace
In deze nieuwe uitbreiding ben je niet langer verantwoordelijk voor alleen de inhoud van je galerijen - je krijgt volledige controle over je museum als geheel! U kunt kiezen uit een reeks installaties om de hallen van uw etablissement te verfraaien en nog meer bezoekers aan te trekken. Natuurlijk bepaalt elk van deze kamers en hoe je ze plaatst hun effectiviteit en de bonussen die ze je opleveren.

Niet in voorraad, levertijd 9-11 dagen

€ 32,50
Museum: Pictura - Vernissage
Aangezien Museum: Pictura zich afspeelt in de roaring 20's, wilden we enkele van de glamoureuze soirées van die tijd in het spel brengen! Vernissage doet precies dat. In deze uitbreiding ga je proberen om luxe privéfeesten te organiseren voor alleen de meest illustere gasten! Om deze zeer belangrijke klanten aan te trekken, moet je schilderijkaarten afleggen en ze tijdelijk opzij leggen voor je exclusieve feestjes. Verras ze met precies de juiste combinatie van Schilderkaarten, en je zult ze overtuigen om hun steun te verlenen aan je etablissement! Deze ondersteuning komt in de vorm van Prestige-punten aan het einde van het spel, maar ook in andere bonussen!

Niet in voorraad, levertijd 9-11 dagen

€ 32,50
Rallyman GT - EN
Start your Engines! Rallyman GT is a Roll and Move game with a simple yet exciting dice mechanic that invites players to push their luck and navigate the terrain as best they can. Will you take a risk and squeeze every last second out of the track, or will you play it cool and avoid spinning out on hard corners, bumps and other treacherous terrain?

€ 45,95