Klantenservice: 070-3644782

Gratis verzending NL/BE vanaf € 50,-

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis*

Klantenreview: 9.4/10

Producten van Next Move Games
Azul Zomerpaviljoen - Bordspel
Azul Zomer Paviljoen is het derde deel uit de succesvolle Azul spellenreeks van Michael Kiesling (met illustraties van Chris Quilliams).In Azul Zomerpaviljoen keren spelers terug naar Portugal om vloeren te betegelen van Koning Manuel's zomerpaviljoen - een gebouw dat bedoeld is om prestigieuze leden van de Portugese koninklijke familie te eren. In het spel neem je diamantvormige tegels uit het aanbod op tafel en probeer je de meeste punten te scoren door de tegels tactischte plaatsen op jouw spelerbord. Door slimme keuzes te maken kun jij gebruik maken van de bonussen en daarmee het spel winnen!Dit spel bevat nieuwe scoremechanismen, nieuwe speelstukken in diamantvorm en prachtige spelers- en scoreborden.Azul Zomerpaviljoen is een lust voor het oog!

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is morgen in huis

€ 44,95
Azul Kristal Mozaïek Expansie NL/FR
De expansieset Kristal Mozaïek maakt het spelen van het bordspel Azul nog beter dankzij nieuwe spelersborden en plastic trays. De nieuwe, dubbelzijdige spelersborden bieden spannende uitdagingen voor de echte Azul fans, onder andere door voorbedrukte velden en een vermenigvuldiger. De trays geven de spelersborden een strakke en georganiseerde uitstraling en zorgen dat de stenen perfect op hun plek op het bord blijven liggen. Let op: dit is een expansieset voor het bordspel Azul. Om deze uitbreiding te kunnen spelen is het basisspel vereist. Inhoud: 4 plastic trays, 4 nieuwe spelersborden en 1 spelhandleiding. Dit product bevat geen tegels.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 18,95
Azul - Tuin van de Koningin
zoals de opdracht was in het originele Azul bordspel, is Koning Manuel goed bevallen.  Om zijn vrouw verrassen heeft hij een nieuwe opdracht. In Azul de Tuin van de Koningin, het jouw taak om als tuinarchitect om de tuin eens goed aan te pakken. Met Bomen, struiken, perken, beelden en fonteinen probeer je een tuin te maken. Spektakel en sereniteit moet je proberen te combineren, geen makkelijke taak. Azul Tuin van de Koning is een abstract spel met veel strategie en een heel klein vleugje geluk. Je speelt voor je zelf maar zo af en toe kun je de andere tuinontwerpers aan tafel goed dwars zitten, door net dat ene beeld weg te pakken.  Een prima familie spel.

€ 49,95
Azul - De Ramen van Sintra
Azul Stained Glass of Sintra is een stand-alone opvolger van het strategische bordspel Azul. Terwijl je in Azul de muren van het paleis van Evora probeerde te bekleden met fraaie tegels is het bij Azul Stained Glass of Sintra juist de uitdaging om de ramen van het paleis van Sintra te voltooien, zonder schade aan te richten of glas te verspillen. De vensterpanelen zijn dubbelzijdig en bieden spelers een dynamisch spelersbord met een haast oneindige variatie. Weet jij het mooiste venster te maken?

€ 47,95
Azul Master Chocolatier EN
Azul: Master Chocolatier bevat dubbelzijdige fabrieksborden, waarbij deze tegels aan het begin van elke ronde op deze borden worden geplaatst. Een kant van de fabrieken is blanco en als je deze kant gebruikt, speelt het spel precies zoals Azul. De andere kant van elke fabriekstegel heeft een speciaal effect dat het spel op de een of andere manier wijzigt, waardoor het normale spel een andere wending krijgt. Bovendien zijn de tegels gemodelleerd om eruit te zien als chocolaatjes en andere lekkernijen, ondanks dat zijn ze helaas nog steeds niet eetbaar net als de tegels in het originele spel.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 50,95
Beez NL - Bordspel
Ontdek hoe het voelt om een bij te zijn in het bordspel BEEZ!Bijen spelen een fundamentele rol in onze globale ecosystemen. Ze zoemen van bloem naar bloem om waardevolle nectar te verzamelen en bestuiven de planten op hun pad. Deze eenvoudige handeling doet bloemen en planten bloeien en levert een enorme bijdrage aan de gezondheid van onze planeet. In Beez leren de spelers over de noeste arbeid die bijen moeten leveren. Enkel door de doelen goed in de gaten te houden, zul je de verzamelde nectar kunnen omzetten in de lekkerste honing!Na het opstellen van het bloemenveld en uitreiking van de doelkaarten proberen de spelers om de vliegroutes van hun bij te optimaliseren en nectar voor hun kolonies te verzamelen bij de bloemen in het veld. Maar let op voor de andere bijen, want ook zij proberen gemeenschappelijke doelen te behalen en ook te scoren met hun eigen doelen. De winnaar is de speler met de meeste honingdruppels aan het einde van het spel.Zoem jij naar de overwinning door slim te plannen, je nectar zorgvuldig op te slaan en om te zetten in honing?Inhoud:4 honingraten, 4 bijen met bijenkorven, 4 scorestenen, 15 bloemtegels, 5 bladtegels, 1 starttegel, 45 kleine en 10 grote druppels nectar, 18 doelkaarten, 1 bijlage, 1 handleiding en 1 scoreblok.

€ 50,95
5211 Azul - Kaartspel
Speciale Azul editie van het snelle en spannende bluf- en strategiespel 5211, nu geheel in stijl van Azul. Doel van het spel is om de meeste punten te scoren door middel van het uitspelen van kaarten in diverse rondes. De score die je behaalt hangt af van de speciale kaarten met daarop de Haan van Barcelos (een Portugese legende) en of er een meerderheid in kleur is met jouw kaarten. Anticipeer op je tegenstanders om de hoogste score te behalen!

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 16,95
5211 - Kaartspel
5211 is een snel kaartspel met unieke scoringsmethoden! Het is een nieuwe editie van 5 COLORS, voorzien van nieuwe artwork en spelelementen voor maximaal acht spelers. Dit spel bevat kaarten van 1-6 in vijf kleuren en elke speler heeft vijf kaarten in de hand. Spelers spelen tegelijkertijd twee kaarten uit de hand en onthullen ze vervolgens. Ze vullen hun hand aan en herhalen dit proces nog twee keer, waarbij elke keer slechts één kaart onthuld wordt. De kaarten van de overheersende kleur scoren punten - tenzij er te veel aanwezig zijn, in welk geval die kleur vervalt en de op één na meest overheersende kleur punten scoort. Deze rondes worden herhaald totdat de stapel op is en de speler met de meeste punten wint.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 13,95
Azul Glanzend Paviljoen Expansie NL/FR
Met de expansieset Glanzend Paviljoen krijgen spelers van Azul Zomerpaviljoen de beschikking over plastic trays die, dankzij een perfecte pasvorm voor de borden en de speelstukken, zorgen voor een strakke en georganiseerde uitstraling. Bovendien bieden de nieuwe, dubbelzijdige spelersborden en het nieuwe scorebord spannende uitdagingen en unieke strategische opties voor de echte fans van Azul Zomerpaviljoen! Het doel van het spel hetzelfde blijft: scoor de meeste punten door het slim plaatsen van kleurrijke tegels op jouw spelersbord. Deze expansieset bevat nieuwe spelersborden (waarbij de ster in het midden van het spelersbord voorzien is van kleuren en er is een bonusscore voor fonteinen), een nieuw scorebord (met een andere volgorde van de jokerkleur en herziene punten), plastic trays en nieuwe scorestenen! Let op: voor deze expansieset is Azul Zomerpaviljoen vereist.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 18,95