Producten van Mattel Games
Scrabble Original
Het bekende Scrabble spel, met de speldoos in een nieuw jasje. Scrabble is een bordspel voor twee tot vier spelers of spelerteams waarbij met een gegeven aantal willekeurige letters woorden moeten worden gelegd op een speelbord. Hierbij gaan geluk en vernuft hand in hand, omdat de letters willekeurig gepakt worden en het de kunst is hiermee een zo hoog mogelijke score te behalen.

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is morgen in huis

€ 32,95
Scrabble Junior - Bordspel
Het dubbelzijdige bord van Scrabble Junior heeft een nieuwe vormgeving. Op de ene zijde staat Woorden en Plaatjes, een eenvoudig spel waarbij het woord moet worden gelegd dat op het plaatje wordt afgebeeld. De andere zijde van het bord is een eenvoudig spel voor wat grotere kinderen, dat lijkt op het klassieke woordspel.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 33,95
Pictionary - Nederlands
Het klassieke tekenspel dat nog even populair is als in 1985. • Je hoeft helemaal niet te kunnen tekenen. In tegendeel: als je 'niet kunt tekenen', wordt het spel nog leuker.• Twee soorten opdrachtkaarten (120 kaarten voor volwassen spelers en 80 voor jongere spelers) maken dit een fantastisch spel voor kinderen en volwassenen. Inhoud: - Twee uitwisbare viltstiften, uitwisbare borden om op te tekenen en een categorie met nieuwe woorden.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 46,95
Blokus - Bordspel
Blokus is een aan abstract strategisch spel voor 2-4 spelers, de speler die de meeste stukken op het bord heeft weten te leggen is de winnaar. De stukken zijn tetrisatige figuren. Ieder nieuw stuk dat je als speler op het bord legt moet ja aansluiten op een stuk dat je al eerder hebt nee gelegd. Er is ook een solo speel variant met dit bordspel mogelijk.

€ 49,95
Uno Deluxe Tin - Kaartspel
UNO Deluxe Tin, is het bekendste familiekaartspel ter wereld!Het doel van dit spel? Troef de eerder gespeelde kaart met een kaart van dezelfde kleur of hetzelfde symbool. Maar let goed op de actiekaarten en hou het bluffen van de tegenstander in de gaten!Inclusief 108 speelkaarten, 1 potlood en 1 scoreboekje.

€ 23,95
UNO: Dos - Kaartspel
ln UNO DOS probeer jij (of je team) als eerste 500 punten te scoren. Scoor punten door als eerste speler al je kaarten kwijt te raken.

Niet in voorraad, levertijd 10-12 dagen

€ 14,95
Pic Flip - Kaartspel
Dit Flip pic kaartspel is een supersnel kaartspel. Zoek door je kaarten en vind snel een passen plaatje. Maar pas op, het gaat niet alleen om het plaatje maar ook om de beschrijving. Vind jij als eerst de goede kaart op je stapel?

€ 13,95
Uno All Wild - Kaartspel
In het UNO All Wild-kaartspel is elke kaart wild voor een snelle, nog onvoorspelbare versie van deze familiefavoriet! Er is geen match van nummer of kleur zoals bij gewone UNO, maar het is niet zo eenvoudig als het klinkt. Speciale actiekaarten veranderen het spel echt! Er is een Wild Skip Two-kaart waarbij spelers twee andere spelers overslaan in plaats van de traditionele, een Wild Forced Swap-kaart waarbij spelers hele handen wisselen en meer! Deze editie is even verslavend als opwindend en een geweldig cadeau voor spelers van 7 jaar en ouder. Kleuren en decoraties kunnen variëren.  Elke kaart is een Wild Card in UNO All Wild! Het spel is snel en er zijn geen overeenkomende kleuren of nummers nodig zoals in de klassieke UNO. Het is ook verrassender met de actiekaarten in het kaartspel -- Wild Reverse, Wild Skip and Skip 2, Wild Draw 2 en 4, Wild Forced Swap en Wild Targeted Draw 2. Vergeet niet dat als spelers maar één kaart hebben, ze 'UNO!' moeten roepen. Een geweldig cadeau voor UNO-fans van 7 jaar en ouder. Hoe te spelen:Normaal gesproken moet je met Uno ervoor zorgen dat je een kaart legt die matcht met de kleur of nummer van de vorige kaart. Met Uno All Wild hoeft dit dus niet en zo is het een stuk snellere variant op het normale Uno. Je krijgt zo veel snelle en onvoorspelbare actie tijdens het spelen van het kaartspel.Zonder de gebruikelijke kleuren en nummers wordt dit spel gespeeld met 112 kaarten. Om de beurt hebben de spelers de keus tussen de gebruikelijke opties zoals tegenstanders een kaart laten pakken of een beurt laten overslaan. Behalve als dat laatste gebeurt kan je dus altijd een kaart leggen. Hierdoor is het bijvoorbeeld leuk voor kinderen die niet willen wachten, maar ook voor volwassenen die een sneller spel willen spelen is het een leuk alternatief.

€ 13,95
29.17 %
Niet voorradig
Uno Junior
UNO Junior is een leuk en snel spel waar kinderen dol op zijn. Alle pret van de klassieke UNO met eenvoudigere regels. Lukt het jou om als eerste je kaarten kwijt te raken? Maar vergeet niet om bij je laatste kaart UNO! te roepen.

Uitverkocht

€ 8,50  Was: € 12,00  (29.17% korting)
Niet voorradig
Uno Flip - Kaartspel
Zet je schrap voor de volgende versie van het klassieke UNO™: UNO FLIP!™. Het vertrouwde spel maar met spannende nieuwe wendingen - zoals dubbelzijdige kaarten, een speciale FLIP-kaart en zwaardere straffen - die het klassieke kaartspel nog leuker maken. De kaarten hebben een ‘lichte kant’ waarmee je het klassieke UNO™ kunt spelen, en een ‘donkere kant’ waarbij de straffen superstreng zijn. Speel de FLIP-kaart en alle kaarten in je hand, de pakstapel en de andere kaarten worden omgekeerd en je ziet een compleet nieuwe serie getallen en kleuren op de andere kant! Degene die de FLIP-kaart heeft, beslist of er met de lichte of met de donkere kant van de kaarten wordt gespeeld - en wanneer de kaarten weer worden omgekeerd. De donkere kant van de kaarten bevat nieuwe actiekaarten die de boel flink opschudden, zoals Trek vijf kaarten en Sla iedereen over. Speel strategisch om je tegenstanders te slim af te zijn en win door als eerste alle kaarten weg te spelen. En vergeet niet UNO te roepen als je nog één kaart over hebt!

Uitverkocht

€ 13,95
43.21 %
Niet voorradig
Phase 10 - Kaartspel (Zijkant los)
De lijm aan de zijkant van het doosje heeft losgelaten, is te repareren. Spel is verder compleet en speelbaar. Dit kaartspel verloopt, zoals de titel suggereert, in 10 fasen. Elke fase is verschillend en verlangt zijn eigen strategie. Phase 10 combineert de twee klassiekers Rommé en Canasta. Doel bij dit spel is om, door het verzamelen en uitleggen van kaarten, 10 verschillende combinaties van kaarten uit te spelen. Die 10 combinaties moeten in een welbepaalde volgorde uitgespeeld worden. De eerste fase moet je 2 drielingen (= drie kaarten met zelfde cijfer, kleur maakt niet uit) spelen, tijdens de tweede fase moet 1 drieling en een reeks van 4 kaarten samen stellen. Dit gaat zo verder tot fase 10 waar je 1 vijfling en 1 drieling moet hebben. 2-6 Spelers, Vanaf 9 jaar, Duur 45 min

Uitverkocht

€ 7,95  Was: € 14,00  (43.21% korting)