`De sterren aan de hemel maken navigeren lastig` zei de stuurvrouw tegen kapitein Sofi Odessa. De patronen zijn vreemd als of van een andere wereld. Plotseling wordt de lucht donker. `Ja dat klopt, dit is de zwervende zee, de goden hebben ons hier naar toe gebracht`zegt Sofi.
In Sleeping Gods worden jij en maximaal 3 vrienden Kapitein Sofi Odessa en haar bemanning, verdwaald in een vreemde wereld in 1929 op jullie stoomschip, de Manticore. Je moet samenwerken om te overleven, exotische eilanden verkennen, nieuwe mensen ontmoeten, de totems van de goden zoeken, zodat je naar huis kunt terugkeren.
Sleeping Gods is een campagne spel. Elke sessie kan zo lang duren als je wilt. Wanneer je toe bent aan een pauze, noteer je je voortgang op het logboek. Dan kunnen jullie de volgende keer het spel vanaf hetzelfde punt hervatten.
Je kunt een avontuur alleen of met andere spelen. Het is gemakkelijk om spelers naar believen in en uit te wisselen. Je doel is om minstens veertien totems te vinden die over de hele wereld verborgen zijn. Net als het lezen van een boek, voltooi je een reis een of twee uur per keer, terwijl je onderweg nieuwe landen, verhalen en uitdagingen ontdekt.
Sleeping Gods is een echte storytelling game. Op elke pagina van het reisboek wordt een klein deel van de wereld en de avonturen die hier te beleven beschreven. Soms is het verstandig om een avontuur links te laten liggen maar vaak is het zo interessant dat je wel op het aanbod moet in gaan.
Sleeping Gods is een avonturen spel. Elke nieuwe locatie bevat wilde avonturen, verborgen schatten en levendige personages. Je keuzes zijn van invloed op de personages en de plot van het spel en kunnen je kansen om thuis te komen helpen of belemmeren!
Welkom in een grote wereld. Je reis begint nu.
Breid het basisspel van Sleeping Gods naadloos uit met nieuwe content die je meteen kunt ervaren, waaronder: Nieuwe avonturen-, vijand-, missie-, markt-, en gebeurteniskaarten. In totaal meer dan 190! Een atlas van tien pagina's en bijbehorend verhalenvoek vol nieuwe avonturen, personages en plaatsen om te beleven en een nieuwe manier om te spelen. Arcade-modus is een geheel nieuwe ervaring met unieke uitdagingen en heel veel herspeelbaarheid!
Je hebt toegang tot deze kerkers op specifieke locaties in de atlas van het basisspel Sleeping Gods. Wanneer je een locatie bereikt die een kerker bevat, kun je ervoor kiezen om uit het standaard verhalenboek te lezen, of in plaats daarvan de kerker te verkennen die zich daar bevindt. Het opgegeven locatienummer staat in de linkerbovenhoek van de kerkerkaart.
Elke kerker bevat gevaarlijke vallen, gemene monsters en schatten die je kunt vinden. Omdat kerkers meer tijd nodig hebben om te verkennen dan een standaardlocatie, zijn er een paar kleine veranderingen in het spel wanneer je er een betreedt. In de kerker voeren spelers om de beurt twee acties uit, waaronder verhuizen naar nieuwe kamers, je omgeving onderzoeken en meer.
De Zwervende Zee is enorm, vol met verborgen schatten en verloren totems. In het uiterste zuiden ligt Zokmere, de heiligdomstad, waar honderden versplinterde huizen zich vastklampen aan de jungleheuvels in een turquoise baai. In het noordoosten verbergen de goden de overblijfselen van een uitgestrekte stad en de geschiedenis van hun boosaardigheid. Bereid je bemanning voor. Er wachten nieuwe gevaren en avonturen.
Sleeping Gods: Tides of Ruin breidt de wereld van Sleeping Gods uit met een tweede atlas, bijbehorend verhalenboek, nieuwe avonturenkaarten, vijanden, evenementen en meer. Combineer deze uitbreiding naadloos met het basisspel om de wereld nog groter te maken.
Nu of NooitVer ten zuiden van The Last Ruin ligt een klifdorp genaamd Het Monument. Generaties lang beschermde het een oud heiligdom tot de dag dat er een kristallen meteoriet neerdaalde. De bewoners van de meteoor kropen langzaam de wereld in – bizarre wangedrochten uit een nachtmerrie, die iedereen op hun pad aanvielen. Terwijl ze zich over het land verspreidden, was er geen intelligente boosaardigheid of grootse invasiestrategie; de wezens gedroegen zich als een schimmel en verspreidden zich sporadisch naar nieuw territorium. Na vele vruchteloze pogingen om de monsters te verdrijven, vluchtten de mensen van Het Monument terwijl hun dorp instortte, verbannen werd naar verre landen en zich neerlegde bij een nomadisch bestaan.Twintig jaar later gaan er geruchten dat de bizarre monsters zwak worden. Ze zijn langzamer, minder ongevoelig voor aanvallen, sommige ondergaan een geleidelijke verstening totdat ze tot stof vergaan. Is het de sfeer? Sterven ze van ouderdom? Lijden ze aan een vreemde ziekte? Niemand is zeker, maar terwijl het nieuws zich verspreidt, hebben verschillende facties hun ogen gericht op het leegstaande, verwoeste dorp Het Monument. De oorspronkelijke dorpelingen, nu vluchtelingen, zijn wanhopig om terug te keren en weer op te bouwen. Maar ze moeten het snel doen, voordat iemand anders hun huis opeist. Dit is hun kans. Het is nu of nooit.In Nu of Nooit strijden jij en maximaal drie vrienden om je voorouderlijke dorp zo goed mogelijk te herbouwen en de rest van de dorpelingen te begeleiden op hun reis naar huis. Hoewel de wezens van de meteoriet veel van hun kracht hebben verloren, zijn er nog veel over, en je moet ze bevechten om reizende dorpelingen te beschermen.Now or Never is een competitief strategiespel.Kies een van de vier asymmetrische personages om te spelen.Herbouw het dorp zodat terugkerende dorpelingen een plek hebben om te wonen. Je moet zorgvuldig kiezen wat en waar je wilt bouwen om een voordeel te behouden en de grootste beloningen te verdienen voor langetermijnplanning.Communiceer met andere spelers door hun specialisten in te huren om speciale acties uit te voeren.Vecht tegen gevaarlijke wezens om dorpelingen te redden.Verken een fantasielandschap vol bizarre plaatsen, technologie en mensen.Now or Never bevat twee spelmodi: standaard en verhaal. Als je in de verhaalmodus speelt, lees je voor uit een verhalenboek terwijl je op verkenning gaat, keuzes maakt en meer leert over de personages en de wereld. Elk personage heeft zijn eigen reeks verhalen, uniek voor de locaties die ze verkennen en divers in plot, perspectief en motief, zodat je kunt kiezen welke richting je eigen verhaal op gaat.Reis naar Het Monument en help je oude huis weer op te bouwen!
CuzcoIn Cuzco, players will build up the land full of villages, cities and crops. They will build and expand temples, organize festivals and create ponds. Like Tikal and Mexica, players will have a number of action points (6) they can use each turn to accomplish these matters. Victory points are awarded when a pond is enclosed, when a festival is organized and at game end. The player that has an Inca at the highest position of the city in comparison to the other players takes the points.Key Features:
Land Development: Players will strategically build and expand temples, cultivate crops, and organize festivals to develop their territories.
Action Point System: With a set number of action points each turn, players must carefully allocate their resources to accomplish their objectives efficiently.
Victory Point Opportunities: Earn victory points by enclosing ponds, organizing festivals, and positioning Inca figures strategically within the city.
Dynamic Gameplay: Experience the thrill of competing against friends or testing your skills solo in a dynamic and engaging gameplay experience.
Strategic Depth: Delve into the depths of strategic planning as you navigate the intricacies of land development and city building to outsmart your opponents.
Contents:
Game Board
Village, City, and Crop Tokens
Temple and Pond Tiles
Festival Tokens
Inca Figures
Scoring Tokens
Rulebook
Duik in de geschiedenis van de Gouden Tempel met Amritsar: De Gouden Tempel! Dit strategische bordspel plaatst je in de tijd van Maharadja Ranjit Singh, die de beroemde Gouden Tempel herbouwde met marmer, koper en 750 kilo puur goud. Als spelers vertegenwoordig je belangrijke persoonlijkheden die de Maharadja hielpen met de wederopbouw door strategisch materialen te verzamelen en in te zetten. Deze luxe editie komt met metalen munten en biedt een authentieke spelervaring voor 1 tot 4 spelers vanaf 14 jaar. Wie zal de meeste overwinningspunten verzamelen en de majestueuze tempel succesvol afronden?
Primeval Peril is een heerlijk ‘tussendoortje’ tussen de grote spellen Sleeping Gods en Distant Skies.
Ideaal om voor 1-2 spelers een campagne van zo’n 4 uur per keer te spelen, in plaats van de 15-20 uur van de grote broers.
San Francisco, 1937. Je vrachtvliegtuig vliegt door een portaal en voert je naar een ruig landschap volbizarre wezens, sluwe goden en onbekende gevaren. Kun jij de weg terug vinden voordat het portaal zich sluit?
Sleeping Gods: Distant Skies is een op zichzelf staand vervolg dat zich afspeelt in de wereld van Sleeping Gods. Hoewel het voortbouwt op verhaalelementen uit het eerste spel hoef je Sleeping Gods niet gespeeld te hebben om van dit vervolg te genieten. Het spel bevat nieuwe personages en verhalen; concepten uit het originele spel worden uitgelegd wanneer je deze tegenkomt. Wij geven de collector’s edition uit, die ook de Thunderstorm Isle uitbreiding bevat, naast enkele deluxe upgrades zoals miniaturen voor alle karakters, een geschilderde vliegtuigmini en metalen tokens.
Pre-order bonus: gratis promo pack bestaande uit 3 exclusieve promo’s.
Nachtmerries is een uitbreiding voor Het Onbewuste.
Deze Nachtmerries-uitbreiding neemt je mee naar de griezelige kant van de geest, met nachtmerries, griezelige clientkaarten, metamorfose verdrietkaarten, beschadige inzichtborden en waanzin.
Deze huiveringwekkende beelden kunnen je in eerste instantie achtervolgen, maar wees niet te bang; uw huisdier met emotionele steun staat aan uw zijde om u te helpen.
De doos van Nachtmerries is in het Engels, maar de spelregels zijn in het Nederlands. Er is geen materiaal dat tekst bevat.
Begin 1900 ontwikkelde de Oostenrijkse neuroloog Sigmund Freud een revolutionaire theorie die psychoanalyse werd
genoemd en betrekking had op de studie van het onbewuste. Freud geloofde dat dromen een uitdrukking waren van de
onbewuste geest. Toen zijn werk aansloeg, kwamen aanhangers elke woensdag samen in Freuds appartement om te
discussiëren over psychologie en droomanalyse. Deze groep de – Wednesday Psychological Society – markeerde het begin
van de wereldwijde psychoanalytische beweging.
Als lid van dit genootschap streef je ernaar nieuwe therapeutische technieken te formuleren, een praktijk op te zetten, je
cliënteel uit te breiden en Freuds meest vooraanstaande tijdgenoot te worden. Om dit te bereiken moet je inzichten delen,
ideeën bespreken met gelijken en theorieën publiceren. En om verkwikt te blijven, heb je waarschijnlijk koffie nodig – veel
koffie.
In Bitoku, the players take on the roles of Bitoku spirits of the forest in their pathtowards transcendence, with the goal of elevating themselves and becoming the nextgreat spirit of the forest. To do so, they will have the help of the yōkai, the kodamas and the dierent pilgrims that accompany them on their path. is is a hand-management, engine-building game with multiple paths to victory.