Gratis verzending vanaf € 50.-
Bezoek onze 2 winkels
30 dagen bedenktijd
Beoordeeld met een 9.4 / 10

1. Hoe snel word mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten in de bestelling klaar liggen om verzonden te worden. Voordat je afrekent kan je in je winkelwagen nog zien wat de levertijd is van de bestelde artikelen.

Voor bestellingen naar het buitenland kan je rekenen op 2-8 extra werkdagen.

2. Welke bezorgopties zijn er tot mijn beschikking?

Wij versturen al onze pakjes met DHL waarbij wij 3 leveropties hebben:

  • Standaardbezorging: Gratis vanaf 50 euro anders 5,95 (binnen Nederland en België) Maandag t/m Zaterdag (8:00 – 18:00)
  • Avondlevering: uw bestelling word geleverd in de avond. Maandag t/m vrijdag (18:00 – 21:00)
  • Afhalen bij een DHL pakketshop in de buurt. Dit geldt alleen voor leveringen in Nederland
  • Afhalen in onze winkel in Den Haag

3. Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Een bestelling kan nog gewijzigd worden indien hij nog niet verzonden is. De beste manier om dat te doen is om ons te mailen op klantenservice@spellenhuis.nl of om ons te bellen op 070 3644782. Mocht de bestelling al verzonden zijn kan je deze retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

4. Als ik mijn bestelling annuleer hoelang duurt het dan voordat ik word terugbetaald?

Als u uw bestelling annuleert dan duurt het 1-2 werkdagen voordat uw aankoopbedrag is teruggestort.

5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij hebben meerdere manieren hoe je kan betalen bij ons.

Betaalwijze

Ideal - Gratis
Paypal - € 2,50 kosten
Mister Cash/Bancontact – Banksys - Gratis
Visa, Maestro, Mastercard - Gratis
Bankoverschrijving - Gratis
Contant in de winkel - Gratis
Pinnen in de winkel - Gratis

6. Kan ik mijn bestelling nog ruilen?

Zolang het artikel nog in zijn originele verpakking zit kan deze kosteloos worden geruild voor een ander artikel of shoptegoed. Dit kan je doen in onze filiaal in Haarlem of Den Haag.

7. Niet al mijn bestelde artikelen zijn geleverd wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat wij bij een bestelling niet alle bestelde artikelen op voorraad hebben. In dat geval doen wij een deellevering. Dit houdt in dat we alvast opsturen wat we hebben en dat de rest nog wordt nageleverd. Dit staat aangegeven op de pakbon.

8. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren als het al verzonden is?

Indien uw bestelling nog wilt annuleren maar het is al verzonden, dan zult u het retour moeten sturen. Zodra wij de bestelling dan weer terug hebben, boeken wij het aankoopbedrag terug.

Voor meer informatie over hoe je iets retour kan sturen, kunt u kijken bij https://www.spellenhuis.nl/retourneren.html.

Onze vestigingen

Spellenhuis Den Haag

Torenstraat 142
2513 BW Den Haag

Tel: 070 3644782
Email: denhaag@spellenhuis.nl

Reserveer een plek

Spellenhuis Haarlem

Kruistweg 60
2011 LE Haarlem

Tel: 023 5313188
Email: haarlem@spellenhuis.nl

Reserveer een plek