Veelgestelde vragen

1. Hoe snel word mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten in de bestelling klaar liggen om verzonden te worden. Voordat je afrekent kan je in je winkelwagen nog zien wat de levertijd is van de bestelde artikelen.

Voor bestellingen naar het buitenland kan je rekenen op 2-8 extra werkdagen.

2. Welke bezorgopties zijn er tot mijn beschikking?

Wij versturen al onze pakjes met DHL waarbij wij 3 leveropties hebben:

  • - Standaardbezorging: Gratis vanaf 50 euro anders 4,95 (binnen Nederland en België) Maandag t/m Zaterdag (8:00 – 18:00)
  • - Avondlevering: uw bestelling word geleverd in de avond. Maandag t/m vrijdag (18:00 – 21:00)
  • - Afhalen in onze winkel in Den Haag

3. Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Een bestelling kan nog gewijzigd worden indien hij nog niet verzonden is. De beste manier om dat te doen is om ons te mailen op klantenservice@spellenhuis.nl of om ons te bellen op 070 3644782. Mocht de bestelling al verzonden zijn kan je deze retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

4. Als ik mijn bestelling annuleer hoelang duurt het dan voordat ik word terugbetaald?

Als u uw bestelling annuleert dan duurt het 1-2 werkdagen voordat uw aankoopbedrag is teruggestort.

5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij hebben meerdere manieren hoe je kan betalen bij ons.

Betaalwijze

Betaalkosten

Ideal

Gratis

Paypal

Gratis

Mister Cash/Bancontact – Banksys

Gratis

Visa, Maestro, Mastercard

Gratis

Bankoverschrijving

Gratis

Contant in de winkel

Gratis

Pinnen in de winkel

Gratis

Cadeaubonnen

Gratis

6. Kan ik mijn bestelling nog ruilen?

Zolang het artikel nog in zijn originele verpakking zit kan deze kosteloos worden geruild voor een ander artikel of shoptegoed. Dit kan je doen in onze filiaal in Haarlem of Den Haag.

7. Niet al mijn bestelde artikelen zijn geleverd wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat wij bij een bestelling niet alle bestelde artikelen op voorraad hebben. In dat geval doen wij een deellevering. Dit houdt in dat we alvast opsturen wat we hebben en dat de rest nog wordt nageleverd. Dit staat aangegeven op de pakbon.

8. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren als het al verzonden is?

Indien uw bestelling nog wilt annuleren maar het is al verzonden, dan zult u het retour moeten sturen. Zodra wij de bestelling dan weer terug hebben, boeken wij het aankoopbedrag terug.
Voor meer informatie over hoe je iets retour kan sturen, kunt u kijken bij https://www.spellenhuis.nl/retourneren.html.

momentje...